ovsená kaša s kokosom zdravé raňajky

Ovsená kaša s kokosom, zdravé raňajky

Neviete, čo na raňajky a nechce sa vám dlho stáť v kuchyni? Možno práve táto rýchla kaša bude na raňajky tým správnym riešením.

Vločky su mimoriadne bohaté na vlákninu a majú priaznivý vplyv na naše trávenie, krvý tlak, metabolizmus a tiež znižuju hladinu cholesterolu. Okrem toho tepelne upravené dodávajú dlhodobo pocit sýtosti.

Preto je dobré si dopriať aspoň z času na čas kašu na raňajky.

Suroviny (na 1 pohár):

  • 3 PL ovsených vločiek
  • 2 PL strúhaného kokosu
  • 50ml jogurtu s vyšším obsahom tuku (kokosový, grécky)
  • 80 ml vody/ kokosového mlieka
  • 2 PL agavového sirupu/medu
  • Ovocie na ozdobu

Postup:

  • Na panvici alebo v kastróliku osmažíme bez oleja 2 lyžice strúhaného kokosu a 3 lyžice ovsených vločiek až pokial uvolnia arómu a začnu voniať (1-2 minúty).
  • Potom zalejme vriacou vodou (alebo prevareným kokosovým mliekom) a dobre premiešajme.
  • Necháme 5 minút odpočívať. Ak chcete, môžete kašu ochutiť agávovým sirupom.
  • Potom ju navrstvíme do pohára s kokosovým jogurtom.
  • Kto chce, môže pridať ovocie, ja som použila černicové pyré.

Leave a Comment

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.